21 Eylül 2022 Çarşamba

Kayıp Seyyah - Girizgah

Dinle Samet anlatıyorum 

Kafamda bir kayıp ilanı 
Kimdi kayıptı unuttum adını 
Uzun zamandır O’nu arıyordum  
Yürüdüm uzunca yollara kızgın 

Dinle Samet anlatıyorum 

Kayıplar Dergahında durdum 
Görebilene aralıktır kapısı 
Yanlışlıkla attım ilk adımı 
Kayıp’ı ararken ben kayboldum 

Otur ulan Samet, mevzu uzun. 

Gölgelerden geldi bi heyet 
Vermediler konuşmaya fırsat 

İlk kaide dediler; 

Ufuk çizgisinde biter bu yolculuk 
Kim ki arar kayıp olanı yürümeli ufka 
Boş bakma öyle, bu işin marifeti burda 

İkinci kaide; 

Bu yolda tek durak sonudur yolun 
Yol durmaz sona kadar, sen dursan 
İter seni olayların içine, kaçamazsın 

Üçüncü kaide; 

Öğreneceksin ufuk çizgisine vardığında 
Dinleyeceksin son kaideyi kayıp olandan 
O zaman geldiğinde hatırla;  
Kayıp olan hep kayıptır, onu bilip işitesin 

Bir sessizlik sonra 

Dedim anlamıyorum neden bahsettiniz 
Yanlışlıkla girdim bu kapıdan afedersiniz 
 
Güldü bana gölgeler 
Yanlışlıklar bu kapıdan giremez dediler 
Yolculuğun başladığını söylediler 

Çay koy bize Samet. 
Daha yeni başladık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder